-پاسخ آیت الله سیستانی درباره لباس مشکی در محرم وصفر
-پاسخ آیت الله خامنه ای درباره افطار کردن با تربت امام حسین علیه السلام
-دست زدن همراه با شادي و خواندن و ذكر صلوات بر پيامبر اكرم و آل او(ص) درجشن هايي كه به مناسبت ايام ولادت ائمه(ص) و اعياد وحدت و مبعث برگزار مي شود چه حكمي دارد؟ اگر اين جشن ها در مكانهاي عبادت مانند مسجد و نمازخانه هاي ادارات و يا حسينيه ها برگزارشوند، حكم آنها چيست؟
-پاسخ آیت الله شبیری زنجانی درباره جشن عروسی در ماه محرم وصفر
-پاسخ آیت الله مکارم شیرازی درباره اصلاح و آرایش در ماه های محرم و صفر
-پاسخ آیت الله روحانی درباره جنگ عایشه با امیرالمؤمنین (علیه السلام) از همه گناهان بدتر بود
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز روز عید غدیر
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز عید غدیر
-پاسخ آیت الله حکیم در باره افضل بودن حضرت علی علیه السلام از بقیه ائمه وپیامبران
-پاسخ آیت الله وحید خراسانی درباره سیگار کشیدن در ماه رمضان

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:14040 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:6

راههاي جلوگيري از استمناء را براي من بنويسيد؟



پس از تقويت اراده بايد به مضّرات استمناء فكر كرد. اين ضررها به طور فهرستوار بيان ميشوند: 1 - (به قول دكتر تومانيانس) موجب اعوجاج ستون فقرات و نخاع شوكي مغز حرام است؛ 2 - ضعف اعصاب؛ 3 - ورمهاي گوناگون؛ 4 - بي حافظه شدن؛ 5 - بي هوشي و بي حواسي؛ 6 - تنبل و مهمل شدن؛ 7 - برخي اوقات جنون و ديوانگي؛ 8 - آسيب پذيري نسل انسان؛ 9 - ضعيف شدن دستگاه تناسلي و سفت شدن اعضاء آن؛ 10 - ضايع نمودن لذت هنگام جماع؛ 11 - ضعف عمومي در سراسر بدن؛ 12 - زرد و لاغر شدن؛ 13 - درشت شدن چشمها و عجز در فهم مطالب؛ 14 - كم خون شدن؛ 15 - ضعف چشم؛ 16 - فلج شدن برخي از اعضاء و يا تمامي اعضاء در بعضي وقتها؛ 17 - كشيده شدن به آخرين مراحل انحطاط اخلاقي.

(اين مطالب برگرفته شده از كتاب علوم روز و قرآن، ص 112)

دوري از تنهايي در خانه، دوري از مناظر شهوتانگيز و عكسها و فيلمهاي مهيّج، دوري از مواردي كه زمينه گناه فراهمتر است و نيز روي آوردن به عبادت و دوستي با انسانهاي مؤمن و متّقي، ورزش كردن و نيز تفكّر در مضرّات استمناء و سرانجام نوشتن اين جمله »عالم محضر خداست، در محضر خدا گناه نكنيد« با خط درشت و آن را در مقابل خود داشتن، انشاءالله به فرد بيمار و گناهكار كمك ميكند تا از اين عمل زشت و معصيت بزرگ، دوري جويد.



مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.